How to Cite
Aragón Vargas, L. F. (2015). Enseñanza-aprendizaje de la fisiología del ejercicio de la altura sobre el rendimiento académico físico. Revista Educación - Journal of Education, 13(1 y 2), 131–139. https://doi.org/10.15517/revedu.v13i1 y 2.20318
Abstract
El original no tiene resumenDownloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Luis Fernando Aragón Vargas, Comparación de cuatro métodos para la medición del salto vertical , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
- Luis Fernando Aragón Vargas, El campamento como recurso educativo , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 8, Núm. 1 y 2 (1984): Revista Educación
- Luis Fernando Aragón Vargas, Aleatlon: La prueba del atleta completo , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 2 (1987): Revista Educación
Similar Articles
- Ma. del Carmen Enriqueta Márquez-Palazuelos, Vicki Lynn Villezcas, The Socialization Process of EFL Teachers Working in Baja California with the National English Program for Basic Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.
