How to Cite
Castro Poltronieri, A. L. (2015). Relaciones positivas entre el hogar y la escuela. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 103–110. Retrieved from https://archivo.revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18566
Abstract
El original no tiene resumenDownloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Carmen M. Cubero Venegas, La creación de un modelo para la atención de la familia: el programa seamos mejores padres y madres , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Características de la familia del niño de alto logro , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
Similar Articles
- Mónica Marquina, Balances and Tensions in two Decades of University Accreditation in Argentina: Contributions for a Conceptual Model , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Flora Eugenia Salas Madriz, Contributions of Yrjö Engeström’s Model to the Theoretical Development of University Teaching , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Gerardo Ignacio Sánchez-Sánchez, Ximena Elizabeth Jara-Amigo, From initial teacher training to actual teaching work: understanding the trajectory , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Orlando Maroto Marín, Learning assessment in clinical settings. What assess ? Why? , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Teacher training in High School Education at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Stephanie Washburn-Madrigal, Viria Ureña-Salazar, Alejandrina Mata-Segreda, Promotion of the equity and social cohesion in the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Maria Auxiliadora Castillo Soto, Propuesta de estrategias didácticas promotoras para un óptimo aprovechamiento en el aula del estudiantado talentoso en la expresión escrita en el idioma inglés , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Orlando David Murillo Lizardo, Teacher Professional Development Policies at the National University of Agriculture in Honduras Interpretations from Stakeholders , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 49, Num. 1 (2025): Revista Educación (january-june)
- Roberto Espejo Leupin, Karin Cárdenas Artigas, Verónica Romo López, Perceptions of University Professors on the Purposes of Higher Education: Some Preliminary Results for a Fundamental Question , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december)
- Edgar Fabián Torres Hernández, Teaching Vocation, Perceived Stress, and the Mediating Role of Emotional Intelligence , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 49, Num. 1 (2025): Revista Educación (january-june)
You may also start an advanced similarity search for this article.